maanantai 17. kesäkuuta 2013

Esittely

Moi! Tämä on uusi blogini, joka keskittyy kahteen kääpiöluppakaniin, jotka asuu meillä. Mulla on ollut ennenkin blogi, mutta siellä kerroin myös hevosista. Nyt lopetan kuitenkin sen kirjoittamisen ja kirjoitan pelkästään tätä blogia.
Tässä on pieni esittely musta:
Olen 14 vuotias tyttö Pirkanmaalta. Olen yleensä aika positiivinen ja pidän paljon eläimistä! Erityisesti hevosista ja kaneista. Meillä asuu kahden kanin lisäksi syyrialainen hamsteri. Harrastan ratsastusta Vahannassa. Mulla on siellä tällä hetkellä kaksi hoitoponia.
Tässä blogissa kerron arkielämästä Minni ja Hessu- kanien kanssa. Postauksissani tulee olemaan lähes aina kuvia ja joskus videoitakin. YouTube-kanavani on TheBunnyPony.
Jos haluat tutustua kaneihimme tarkemmin, katso nuo bannerin alla olevat sivut, Minni ja Hessu.
Ja muistakaa kommentoida paljon, se innostaa mua kirjottamaan enemmän! :)


3 kommenttia:

  1. Kivan oloinen blogi :) Liityin lukijaksi. Ihania kaneja :3 Kannattaa ottaa tuo sanavahvistus pois tästä. Se on ärsyttävä kun kommentoi. Eli siis tuo että pitää todistaa, että ei ole robotti :D

    kanimaisia.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että liityit! :) Ja laitoin sen sanavahvistuksen pois nyt ;)

      Poista
  2. Hieno blogi vaikka viimmeki oli hieno , mutta tää on ehkä vielä hienonpi :)

    VastaaPoista