keskiviikko 10. joulukuuta 2014

10. Luukku: Pupuaiheiset tavarani


Mä tykkään tosi paljon kaikista söpöistä pupuesineistä ja tavaroista. Mulla onkin joitakin tavaroita, jotka esittävät kania. Tänään siis kurkistus mun hyllyjen reunoille ja muuallekin. ;D Suurimman osan olen kyllä tehnyt itse koulun käsityötunneilla, mutta niistä lisää kuvien alla.


 Ekana tällänen söpö pupukynä, jonka ostin Saksasta. Toi kärki on mennyt kylläkin rikki, mutta tää on musta söpö ihan koristeenakin. :)

 Huopapuput, jotka on näkynyt joskus mun blogissa. Tein nämä kässässä huovuttamalla ja oli aika helppo tehdä. :)

 Muistilapun pidike, vai mikä tää nyt on. Mutta sain tän joskus mun kummitädiltä ja muutaman muunkin melkein samanlaisen. Nääkin on musta tosi kivoja :).


 Sitten tollanen söpö vaaleenpunanen pupua esittävä hahmo. Tein tämän kässässä ja tässä meni vähän enemmän aikaa.

 Tän vuoden kalenteri on tehty mun viime vuonna otetuista pupukuvista ja tää on kyllä tosi kiva kun saa suunnitella itse omista kuvista! Tää on tilattu Ifolorilta.

Sitten varmaan kaikista vanhin. Tein tän tilkkutyynyn kässässä joskus kolme vuotta sitten. Musta tää on aika kauheen värinen ja sekalainen, mutta se on silti tossa esillä, kun sen joskus vaivalla tein. :D


Enempää mulla ei sitten varmaan ollutkaan lukuunottamatta niitä pienoiskaneja siellä kesäkanilan ikkunoilla. Mutta tällästä tällä kertaa, huomiseen! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti