torstai 28. marraskuuta 2013

Minni kertoo ulkoilustaan kera kuvien

Eli teen tämän postauksen Minnin näkökulmasta. :) (Älkää ottako kuvatekstejä tosissanne ;)  )


Moi! Saara teki eilen mulle uudet valjaat. Okei, oikeesti niitten piti tulla yhelle toiselle pupulle, mutta kun ne oli niin pienet, niin mä sain ne. Ne on semmoset söpöt vaaleenpunaset, jossa on valkosia palloja.

Pääsin sitten tänään testaamaan niitä ulos. Huomatkaa kuvatekstit!
"Mitä mulle tehään?"

"Täh, en tajuu! Missä Hessu on?"

"Eikä, nyt mun tassut meni ihan tähän valkoseen juttuun!"

"Ai että miks mä näin seison? Ettei mun tassut likastuis."

"Ja nyt kokovartalo ravistus!"





"Miks nää valjaat näkyy vaan tästä suunnasta?! Ei mulla oo ainakaan rasvapussia ollenkaan!"
"Mä istun nyt tässä, että mä en likastu"

"Mami, mennään sisälle! Tääl on kylmä!"

"No nyt on hyvä tässä Siljan sylissä."

"Tällänen oli mun ulkoilu. Muistakaas kommentoida! Moikka! :)"


6 kommenttia:

  1. Jäätävä leukapussi:Dmuuten oikein ihana kani sulla<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin on :D minni on ny vähä laihiksel ku on päässy noin pulskaks.. Vaikka toi leukapussi on kyl iha "tyhjä" et en si tiä auttaako yhtään laihikset :D

      Poista
    2. ei se enää siitä kokonaan lähe kun noin isoks päässy ehkä pienenee mutta paljon minni painaa?

      Poista
    3. Ei se paina kun 1,6kg kun se on muuten aika pienikokoinen pallero

      Poista