lauantai 26. huhtikuuta 2014

Mä ja pitkäkorvat

Tähän postauskeen tulee kuvia lähiajoilta eri päiviltä, kun niitä on nyt tultu napsittua.

Ensimmäiset kuvat on tältä päivältä musta ja kaikista pupuista. Olin tänään kampaajalla ja se lopuksi vähän taivutteli mun hiuksia, niin siksi mulla on noi kiharat :D. Ne on kyllä mennyt tossa jo aika huonoiks. Mutta joo, koittakaa kestää mun naamaa :D...






Sitten ulkoilukuvia. Eli nyt on ollu tosi kiva ilma, joten ollaan ulkoilutettu kaneja aikas paljon. Minni ja Hessu olivat myös tänään ulkohäkissä päiväänsä viettämässä.






Yhtenä iltana hypytin Hessua yhden esteen yli ja ihme kyllä, se ei yrittänyt ollenkaan puskea siitä läpi! Hessu kun yleensä puskee vähänkin isommista pystyesteistä läpi, mutta tällä kertaa poika hyppi oikein hienosti, vaikka nostettiin este maksimikorkeuteen!♥ (joka on kylläkin vain 35cm.)
Minni odottamassa häkissä kärsimättömänä, kun hänen miestään hypytetään.

2 kommenttia: