lauantai 7. joulukuuta 2013

Luukku 7: Unelmieni kani


Ensinnäkin anteeksi kuvaton postaus! Syy on se, että mistään ei saa kopioida luvallisesti kuvia, jossa olisi unelmien kanini näköinen kani! :D Enkä muutenkaan viitsi toisten kuvia tänne kopsata.

Mulla on ollut haaveena jo yli vuoden saada kolmas kani. Ensin halusin hollantilaisen, mutta nyt olen halunnut jo tosi kauan esteristeytystä! :)

Mutta en tarkoita näillä seuraavilla sitä, että jos saisin kolmannen kanin, niin sen täytyisi olla juuri tuollainen. Tollanen olisi vaan mun unelmien kani eli ihan täydellinen, jos saisin kaiken itse päättää!

 Mun unelmien kani olisi siis esteristeytys naaras. Sen väri/kuvio voisi olla mikä tahansa viittakuvio, x-kirjava tai muu kuviollinen. Mieluisin mulle olisi ehkäpä ruskea- tai keltamusta japanilainen viittakuvio. Myös valkomusta japanilainen olisi tosi kiva!

 Luonteeltaan se olisi vilkas ja vauhdikas ja se heittelisi aina välillä iloloikkia, mutta se antaisi kumminkin pitää sylissä hoitotoimenpiteiden ajan. Se myös nauttisi silityksistä ja rapsutuksista. Se tykkäisi hyppiä esteitä, eikä olisi kauhean pelokas, jos sen kanssa menisi siis estekisoihin. Ai niin, sitten se tietysti osaisi käyttää wc-laatikkoa, eikä sottaisi joka paikkaa! ;D

On mulla oikeestaan toinenkin unelmien kani tolle vaihtoehdoksi:

Toinen unelma olisi sellainen ihana pörröinen leijonaluppa tai leijonanharjas. Se tykkäisi olla sylissä yli kaiken ja rakastaisi rapsutuksia. Se olis sellanen löllykkä kani, joka nuolisikin välillä. Väri voisi sillä olla valkoinen sinisilmä tai joku kuviollinen.

Tässä oli siis mun unelmien kanit. Mutta tietysti mun omat kanit ovat maailman ihanimpia ja rakkaimpia!♥ Minkälaisesta kanista te unelmoitte? :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti