keskiviikko 9. lokakuuta 2013

Haaste!

Sain haasteen tästä blogista: Kanimaisia kuulumisia

Kiitos haasteesta! ;)

Säännöt:

1. Kerro 11 asiaa itsestäsi.
2. Vastaa haastajan 11 kysymykseen.
3. Keksi 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Haasta 11 bloggaajaa, joiden blogeilla on alle 200 lukijaa.
5. Kerro, kenet olet haastanut.

Faktoja minusta: 
1. Harrastan ratsastusta Vahannassa
2. Ja olen joskus harrastanut yleisurheilua
3. Mulla on 2 pikkusiskoa
4. Olen 14-vuotias
5. Tykkään lakata kynsiä, vaikken oo siinä kovin hyvä
6.  Mun lempiaine koulussa on kässä
7. Inhoan pinaattikeittoa
8. Haluaisin esteristeyksen
9. Mulla on maailman ihanin hoitoponi, Arttu ♥
10. Mun lempiväri on pinkki
11. Tykkään paljon enemmän kesästä kuin talvesta
Arttu ja mä kesällä 2013

Haastajan kysymykset:

1. Lempikarkkisi? 
Lotta- karkit ja valkosuklaa

2. Millaisessa paikassa haluaisit asua?
Jossain lämpimässä paikassa, hienossa talossa, jonka pihalla olisi järven- tai merenranta. :D

3. Tykkäätkö leipomisesta?
Joo ;)

4. Milloin erityisesti kanisi saa(vat) sinut hymyilemään?
Silloin, kun ne tekevät iloloikkia (:

5. Oletko/olitko hyvä koulussa?
Oonhan mää :D

6. Millainen olet vieraiden ihmisten seurassa?
Aika ujo, jos en tunne heitä

7. Oletko ostanu kan(e)illesi paljon jotain turhaa roinaa?
Oon mä pari turhaa juttua ostanu

8. Minkä perusteella valitset häkin kanille?
Koon, laadun ja myös hinnan  
9. Mistä keksit blogisi nimen?
Se vaan tuli meidän kaneista, kun ne on niin palleroita ;)
 10. Osaatko soittaa mitään instrumenttia?
Een
11. Odotatko joulua?
Tavallaan joo, tavallaan en, koska sitten tulee kylmä talvi, mutta joulu on kivaa aikaa! :)

Kysymykseni haastetuille:

1. Mikä on lempieläimesi?
2.Mihin haluaisit matkustaa?
3. Mikä on turhin tavarasi?
4. Entä tärkein tavarasi?
5. Miksi perustit blogin?
7. Onko sinulla paljon vai vähän kavereita?
8. Mitä harrastat?
9. Mikä on lempiohjelmasi?
10. Mikä on lempivärisi?
11. Tykkäätkö haasteista? :D


Haastan kaikki, jotka haluavat tehdä tämän haasteen, koska en keksi nyt tarpeeksi blogeja, jotka voisin haastaa. Eli kaikki saa vastata tähän haasteeseen! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti