maanantai 21. heinäkuuta 2014

Paljon kuulumisia ja kuvia lähiajoilta

Mä oon postaillut nyt aika tiheään tahtiin, kun on niin paljon ideoita. Tälläkin hetkellä olisi monta postausideaa mielessä.
Mutta nyt kerron perus kuulumisia ja laitan kuvia, jotka on "jäänyt välistä" tai siis en ole laittanut niitä vielä tänne.
Pupuille kuuluu hyvää. Ne on nyt helteellä ollut ulkoaitauksissa päivisin. Leikkimökissä on nytkin yli 30 astetta ja en siksi halua pitää pupuja siellä.
Haluaisin mennä tässä jossain kanihyppykisoihin, mutta en pääse nyt ainakaan kolmiin seuraaviin kisoihin, kun on muuta menoa. :(
Viikon päästä tiistaina lähdetään vuokramökille ja tullaan sieltä sen viikon lauantaina. Mella tulee myös sinne
mukaan, mutta ei voida ottaa kaikkia kaneja sinne. Minni ja Hessu lähtevät sillon hoitoon Minnin kasvattajalle. Silloin ei siis varmaan tule niin paljoa postauksia, mutta sen jälkeen voin tehdä mökkireissusta Mellan kanssa postauksen.
Asiasta toiseen, viimeistään ylihuomenna kotiutetaan mulle uusi kamera! Eli se on mun eka järkkäri, Canon eos 1200d. Ostan sen mun rippirahoilla, joten en mitään kalliimpaa halunnut ottaa ja uskon, että toi riittää ihan hyvin mun tarpeisiin. :)

Sitten kuvien vuoro.

Kanit kuumissaan helteellä :(

Mella serkkutytön ja ukin silitettävänä mummilassa. :)


Mummolareissulla hypytettiin myös tyttöä vähän omalaatuisien esteiden yli.. :D Koska ei siellä tietenkään mitään oikeita esteitä ollut. 


Sitten pari kuvaa, jotka muokkasin Minnistä :)


Ja tän ootte jo saattanutkin nähdä kysymyspostauksen vastauksissa, mutta laitan sen nyt silti.

 
Ei yleensä käytetä noita valjaita Mellalla, mutta tässä Mellan valjaat oli pakattu jo kisakassiin.

Sitten vielä yksi söpö kuva Wilmasta :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti