maanantai 23. joulukuuta 2013

23. Luukku: Joulutoiveeni

 Tämä on jo toiseksi viimeinen luukku :O. Jeejee, huomenna joulu! ♥
Tänään kerron vähän mun joulutoiveita, vaikka en varmaan saa niistä moniakaan. Kerron silti millaisia olisi kiva saada.
Alunperin toivoin pelkästään lupaa kolmanteen kaniin, mutta päätin siirtää sen toiveen mun tammikuussa oleville synttäreille, vaikka ei se toteudu varmaan silloinkaan :(. Siksi mä keksin nää muut toiveet vähän viime hetkillä, joten en oo yhtään varma, saanko näitä. Mutta ei se haittaa, vaikken saisikaan! :)



Kuvat -Google-


1. Tietysti suklaata! :D
2. Kaneille uusi häkki. Se on oikeestaan meidän perheen yhteinen toive ja sitä ollaan mietitty jo vähän pidempään, mutta nyt puput saa sen.Vaikka huomiseksi se ei varmaan ehdi perille.
3. Lahjakortti. Ne on kivoja, kun saa valita itse mille tulee käyttöä, ettei kukaan osta mitään, mitä en käyttäisi/josta en tykkäisi ollenkaan.
4. Hopeiset korvikset. Haluisin sellaset, koska mun kaikki korvikset on epäaitoja, kun ne aidot aina hukkuu... (Älkää kysykö, miks just aidot hukkuu, en itekkään tiedä :D)
5. Huppari, esim tollanen Race Marine- huppari olisi tosi kiva.
6. JH collectionin ratsastussukat. Haluisin tollaset Hööksistä, kun ne on musta tosi kivat.
7. Topparatsastushanskat. Näitä mä tarvisin, kun mulla ei oo oikeen mitään kunnollisia lämpimiä ratsastushanskoja.
8. Kaikki kanitavara käy mulle aina! :3 Ne on musta niin söpöjä, on se sitten muki, yökkärit pussilakanat tai mikä vaan.



Tälläsiä joulutoiveita mulla oli ja huomenna nähään sitten, mitä saan. Huomenna yritän ehtiä tehdä luukun tänne, anteeksi , jos en ehdi. Toivottavasti kaikille tulee ihana joulu läheisien kanssa! Oikein hyvää joulua kaikille!  :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti