sunnuntai 8. joulukuuta 2013

8. Luukku: Huonepostaus + kuulumisia


 Moikka! Tähän alkuun muistutan, että kysymyspostaukseen 2. luukussa voi vielä laittaa kysymyksiä melkein viikon ajan. Voi kysellä vaikka anonyyminäkin. :) Ja saa ehdotella vielä luukkujakin!

Tänään tulee huonepostausta kuvina. Mun huone on siis juuri rempattu ja se valmistui ihan lähiaikoina.

Tässä on huoneeni ovelta katsottuna. 
Ja tässä näkyy vähän kaappiakin.

En oo ehtiny laittaa naulakkoon vielä paljon mitään. :D

 Tässä on mun pöytä. Se on tollanen peruspöytä.

Tässä noi tavarat vähän lähempää, eli kaks korutelinettä, mun tekemä kynäteline, muistilapputelineet ja vähän muutakin.

Mun radio, pöytälamppu, aalto-vaasi ja hajuvesi.
 Tollanen on mun ikkuna ja verhot. Verhoista tein tollasen sydämen tohon koristeeks. Noi jouluvalot on ihan uudet.

Jouluvalot sillon, kun lamppu on kiinni.

Sitten mulla on tollanen aika korkee lipasto, jossa on kaikkee roinaa. Päällä on kaverikuva (jonka sumensin, koska en ole varma, haluaako mun kaverit naamaansa mun blogiin), koristejoulukuusi, kello ja pari muuta koristejuttua.

 Tässä lähempää noi tavarat.

Sitten mulla on pöydän yläpuolella tollanen taulu, jossa on kaikkia kuvia. Sumensin niistäkin pari.

Mun sänky on tollanen ruonkopatja. Päällä on päiväpeitto ja tollaset tyyny + torkkuviltti. Ne on ihanan pehmeitä :).

Sängyn puoleisella seinällä on tällästä kaunokirjoitus tapettia.

Sängyn vieressä on tollanen pikkulipasto/yöpöytä. Sen päällä on mun joulukalenteri, herätyskello (jossa ei toimi herätys), lehti ja pari koristetta.

Ja vielä mun vaatekaappi. Se on tollanen liukuovikaappi, jossa keskimmäinen ovi on peiliä.

Sitten vähän kuulumisia. Pupuille kuuluu ihan hyvää. Minnillä ollaan kyllä vähän ihmetelty sitä, kun sen sieltä sisäreisistä on vähän lähtenyt karvaa... Mutta ehkä se on ite repinyt sitä... 
Ollaan hypitty esteitä vähän sisällä nyt talven aikana. Hessulle on tullut tosi huono tapa: Jos este on vähänkin Hessun päätä korkeampi, se viskoo rimat pois hampaillaan... :D Välillä se tekee sen ihan pienillekkin esteille. Tässä pari kuvaa lähiajoilta.

Minni tähystää

Lasten aterian syötyään Minni meni ruokalevolle.

♥♥Plösöt lepää♥♥

Hessun huono tapa (en tiä saako selvää)

Mitäs piditte mun huoneesta? :)

2 kommenttia:

  1. Ihana huone!!! Noi verhot on ihanan väriset mistä kaupasta?

    VastaaPoista