torstai 20. helmikuuta 2014

Hese- poika pihalla

Tänään oli kiva sää, kun ei ollut märkää ja pääsin Hessun kanssa ulos. Ulkona vierähtikin sitten puoli tuntia. Hessu juoksenteli ympäriinsä aika normaalisti. Yhessä kohassa Hese juoksi melkein koko flexin pituuden verran mua kauemmas ja  päätti kierrellä kottikärryjä ympäri. Sitten se jäi narusta vähän jumiin kottikärryihyin. :( Mutta mä menin tietysti auttamaan sen siitä pois. Muuten ulkoilu meni hyvin. Ulkoilun jälkeen poika pääsi mun huivin sisään lämmittelemään. Siskoni vei Minnin aijemmin tänään, mutta mulla ei ole siitä kuvia, kun en ollut mukana.



Ohhoh, mitäs laadulle kävi :o


Mun pieni nyytti ♥
Huomenna onkin sitten vika koulupäivä ennen hiihtolomaa! Hiihtolomalle mulla ei oo luvassa mitään sen ihmeellisempää, paitsi ratsastuskisat, joten ehdin varmaan puuhailla kaikkea pupujen kanssa. Onko teillä jotain toivetta, mistä voisin tehdä lomalla vaikkapa videon? :)

2 kommenttia:

  1. Vaikka tää ei kaneihin liitykkään voitko tehä sieltä kisoista video postauksen tubeen, jos ehtisit? Ja kellä meet kisaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meen ekoihin koulukisoihini Sarmalla ja en tiedä vielä teenkö videota, ehkä voisin mun kisasuorituksen ainakin laittaa :)

      Poista