tiistai 18. helmikuuta 2014

Toivekuvat osa 2 (ja 30 lukijaa!)

Nyt blogissani on jo 30 lukijaa! Vaikka se ei ole kovin iso määrä, on se mulle aika paljon! :D Voisin siis tehdä jonkun extra-postauksen sen kunniaksi. Eli saa toivoa jotain erikoispostausta! :)

Tänään päätin vihdoin laittaa nämä toivekuvat, vaikka ehdotuksia ei tullut kovin paljoa. Laitan joidenkin kuvien kuvatekstiin vähän selitystä, että miksi valitsin tähän juuri sen kuvan. Toivottavasti tykkäätte!

Kaneihin liittyvät

Meidän puput ei ole siis koskenut tohon kertaakaan :D




Mulla ei oo mitään sen erityisemmin onnistunutta, mutta tää on mun mielestä yks kivoimmista :)

Muut kuvat



Näitä kuvia olisi toooosi paljon, mutta tässä muutama. Tykkään napsia kuvia vähän kaikesta turhasta vaan huvin vuoksi :D


En laittanut kaikkia ehdotuksia tähän, koska en löytänyt/ saanut otettua niihin sopivaa kuvaa. :(

Ehdotelaas sitä 30 lukijan postausta! :) Moikka!

2 kommenttia:

  1. MEGA POSTAUS nimeks;)
    Kuvia paljon ja video
    Ehkä voisit kertoa omasta taipaleesta blogissa pupujen elämässä yms

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ideasta! :) Voisin tehdä jonkun videon ainakin, mutta onko ideoita, mihin liittyvän? Mutta noista taipaleista mä en varmaan tee kun oon jo tehnyt. ;)

      Poista