perjantai 5. helmikuuta 2016

Pörröiset poseeraajat

Mulla on ollut nyt koeviikko ja mun mielestä tosi rento sellainen! Kokeita on ollut melkein joka päivä, mutta kotiin pääsee joka päivä 10-11 aikoihin ja ehtii puuhailla muutakin kuin vaan lukea kokeisiin. Eilen oli yksi niistä päivistä, kun olin kotona kymmenen aikoihin ja oli ihanan valoisaa. Heitin viltin keittiönpöydälle ja istutin päälle poseeraamaan pupun yksi kerrallaan. Kuvista tuli mun mielestä ihan kivoja, kun valoa tuli niin paljon keittiön ikkunoista.



 Minni poseeraa aina niin söpösti ja kiltisti. Välillä tosin käännettiin töpö kameralle ja mun piti jo syöksyä varmistamaan, ettei pupu pomppaa kohta pöydältä pois.





 Minnin näkee muuten tosi usein tähyilemässä pienten takajalkojensa päällä. Kun Hessu röhnöttää rennosti matolla, seisoo Minni usein vieressä takajaloillaan pitämässä vahtia.



 Hessun päähän päätyi kuvissa söpö mansikkahattu. Äiti päätti yksi päivä irrottaa sellaisesta kokoonlaitettavasta kauppakassista ton pussukan. Eikä kauaakaan, kun se löytyi Hessun päästä... Voi raukkaa, mutta sopihan se nyt kieltämättä aika söpösti pojalle hatuksi. :'D


"Mamma sano et mä saan leipää, jos mä oon hetken tää päässä."

"No kai sitä nyt mitä vaan tekee kuivan leivän eteen!"


 Mella näytti jälleen lähinnä pannukakulta, kun länttäsin sen pöydälle istumaan, joten siitä nappasin vaan pari kuvaa ja päästin takaisin maahan.



Sain mä noi kaksi hetkeksi samaan kuvaankin ja Mella vieläpä haki turvaa Hessulta! Voih. 


Mitä mieltä olit kuvista? Mikä oli lempparisi?

6 kommenttia: